Kıtalar ve Okyanuslar Haritası

Yayınlandı: 25 Kasım 2011 / Dersimiz Coğrafya
Etiketler:,

 

Etkinlik Süresi: Kasım 4. Hafta

Açıklama: Yaşadığımız gezegendeki büyük kara ve su kütlelerini tanıyoruz. Sayfamızda örnek bir harita verilmiştir.

Baskı (çıkartma) tavsiye edilir. Tüm kıtalar farklı renge boyanırsa daha güzel bir ürün ortaya çıkabilir. Haritamızın tablo içine alınması ve ilgili yazıların tablo dışına taşmaması ürünün estetiğini artırır.

Kazanım: Öğrenci yaşadığı gezegendeki büyük kara parçalarını ve su kütlelerini öğrenip coğrafi bilgilerini bu etkinlikle ilişkilendirebilir. Ülkesinin hangi kıtada yer aldığını öğrenip coğrafyanı konumu hakkında çıkarımlarda bulunabilir. Bilgisine başvurulması durumunda rahatlıkla cevaplandırabilir. :)

[Etkinlikler hakkında bilgi ve açıklamaları kategorilerdeki "Etkinlikler" bölümünden bulabilirsiniz.]

Yorumlar
  1. tuğba diyor ki:

    hatiiitanız gzl olmuş hocam (+) :)

  2. tuğba diyor ki:

    valla ben gösterdim gayet güzel dediniz yani beğendiniz artımıda aldımm :D

  3. tuğba diyor ki:

    sağlunn

  4. tuğba diyor ki:

    görüşmek üzere hocam k.i.b

  5. tuğba diyor ki:

    hocam biraz ders çalışayım ondan sonra yine ben gelirim yani siteyi boş bırakmamm :)

    • ahmet sağlam diyor ki:

      Ben boş bırakacağım ama :) Işlerim var. Buralara bakarak ol. Kedi köpek girmesin. Kapıyı kapat. Pencerelerin hepsini birden açma cereyan yapar :D

  6. tuğba diyor ki:

    hocam sayfanıza gözüm gibi baktım umarım bir aksilik yoktur :D

  7. tuğba diyor ki:

    :) rica edrim hocam ne demek :)

  8. elif diyor ki:

    hocam benim haritada kuzey amerikanın doğusunda bi kıta daha var sanki…??bu haritada neden yok?bn çizmiştim yanlıs oldu sanırım..:(

  9. fatma diyor ki:

    hocam 4. etkinlik bu mu simdi

  10. elif diyor ki:

    evet hocam sanırım Grönland..

  11. elif diyor ki:

    zaten ben yaptığım için sordum hocam yanlıs yaptım sanmıstım…

  12. elif diyor ki:

    tamam hocam ..

  13. fatma diyor ki:

    hocam bu yapacagımız bu etkinligi boyaylım mı içini

  14. fatma diyor ki:

    hım tam hocam hele sukur cevap vediniz

  15. fikri diyor ki:

    antartika yok

  16. aleyna onart diyor ki:

    antartika yok lann :D

Yorum yap

